mardi 11 novembre 2014

آنگاه که ما از شراب هفت هزار ساله ایران میگوئیم تلويزيون جهانى يورو نيوز: از خرماى ايران با هفت هزار سال تاريخ تبلیغ میکند فرشته هاى نگهبان در سازمان جاسوسى الله- بدل سازى هاى امنيتى نوعى ترور شخصيتى نوشته سیاوش اوستا

آنگاه که ما از شراب هفت هزار ساله ایران میگوئیم تلويزيون جهانى يورو نيوز: از خرماى ايران با هفت هزار سال تاريخ تبلیغ میکند فرشته هاى نگهبان در سازمان جاسوسى الله- بدل سازى هاى امنيتى نوعى ترور شخصيتى نوشته سیاوش اوستا

David ABBASI Politicologue, Islamologue, Historien, Ecrivain, Spécialiste du Monde Musulman 
Auteur de +120 ouvrages et 5000 Articles et + 3000 Heures d'émissions Radio Télévise . David ABBASI, est aussi Président de l’institut Awesta, PersianCnn , Zoroastriens du Monde 
Rénovateur et inventeur des idées pour une laïcité mondiale et la spiritualité individuelle. Il est à l’origine de l’utilisation du mot «Islam Politique» depuis 1980 … 

David ABBASI  Écrivain, Historien Franco-Perse (Son Nom en Persane Siyavash AWESTA) سیاوش اوستا     

Envoyez vos invitations pour interventions radio télévisée ou conférences ou colloques: david@abbasi.fr

La chaine international de la télévision Alarabya a déjà diffuser un repartage  de 1 heur sur David ABBASI, a annoncer que Plusieurs menace et complot contre David ABBASI écrivain Laïc a été joué . Mr David ABBASI depuis 35 ans grâce a ses écrits et ses émission radio télévise en Français et en Persane a éclairer le monde et a obtenue plusieurs encouragements de la parte de 4 Président de la république français, et beaucoup distinctions …David ABBASI est inventeur de mot islam politique et c'est lui qui a écrit et proposer l'Islam de France    Regardez les dernières émission télévisé de Mr David ABBASI

Tel: 00 331 45 63 02 63 + 336 87 81 61 44 -Adresse: David Abbasi 66 CHAMPS ELYSEES 75008 Paris France

بدل سازى هاى امنيتى نوعى ترور شخصيتى


در رابطه با بدل سازى هاى جمهورى اسلامى بارها گفته و نوشته ايم و اين بدل سازى نيز يكى ديگر از شيوه هاى امنيتى اطلاعاتى نظام اسلامى بوده است كه با ساختن سازمان هاى مشابه تشكيلات فعال در ايران شروع شد و سى سال است كه ادامه دارد.

آقاى ميثمى كه يكى از اعضاى مجاهدين بود در برابر مسعود در داخل كشور سازمان مجاهدين را ساخت. دكتر ابراهيم يزدى، خامنه اى، رفسنجانى و بهشتى سپاه پاسداران را پايه گذاشتند. بهزاد نبوى سازمان مجاهدين اما از نوع انقلاب اسلامى را پايه نهاد.
نام هاى افراد به دور از بدل سازى هاى جمهورى اسلامى نبود. منوچهر گنجى كه سال ها به عنوان يكى از رهبران اپوزيسيون مطرح بود از هنگامه اى كه اكبر گنجى به شهرت رسيده است ديگر بسيار كمرنگ شده و كمتر جائى از دكتر منوچهر گنجى سخن به ميان مى آيد و اگر هم كسى بگويد گنجى پيش از آن كه ذهن به دكتر منوچهر فكر كند به اكبر گنجى مى انديشد.

همين كار با نام حسن عباسى من انجام شد و توسط دوستان نزديك خود من اين نام در سطح جهان لانسه شد به گونه اى حتى فاميل نزديك من و دوستان خارج نيز گمان كردند كه همان تئوريسين نظام اسلامى من هستم و هنوز نيز اگر سياوش اوستا به حسن عباسى بچسبد، برخى همان تئوريسين نظام اسلامى را به ذهن خود مى آورند و جالب اين كه هر از چندى به گونه اى اخبارى كاذب نيز حول حسن عباسى منتشر مى شود تا اين تنور داغ بماند مثلاً ناگهان يك جنجال خبرى راه مى اندازند كه حسن عباسى در عراق توسط نيروهاى آمريكائى دستگير شد و يا حسن عباسى كه براى آموزش تروريست هاى عراقى در بصره بود بازداشت شد بعد تكذيب اين خبر را وقتى خود يدالله قزوينى يعنى همان حسن عباسى قلابى هم منتشر مى كند آن هم با صدا و تصوير خودش و تأكيد مى كند كه از بيست سال پيش تاكنون من به عراق نرفته ام و بيست سال پيش هم به همراه نيروهاى كوماندوئى سپاه در جنگ ايران و عراق بود كه براى عمليات به بصره رفته بودم. كسى اين سخن را نمى شنود حتى چندى پيش رئيس سازمان اطلاعات و امنيت جمهورى اسلامى در سفارت اين كشور در پاريس انجمنى را بنام راديوى ما خورشيد پارس داير كرده بود و از كلى از شخصيت هاى موجود در سالنامه هفت هزار ساله براى برگزارى يك كنفرانس در يونسكو دعوت به عمل آورده بود خيلى از اين مشاركين! در يونسكو بعدها به خود من گفتند كه ما تنها خورشيد پارس كه مى شناختيم همين شهرفرنگ شما بود و راديوى شما از ۲۵ سال پيش و هرگز گمان نمى كرديم كه... يعنى به ناگاه همه گمان كرده بودند كه ما با سفارت ساختيم براى يك كنفرانس.

از همه مهمتر آدرس ۶۶ شانزه ليزه ما مى باشد كه تاكنون بارها و بارها افراد و گروه هاو انجمن هائى مشكوك از اين آدرس به عنوان دفتر خود در پاريس استفاده كرده اند كه حتى خود فرانسوى ها به اشتباه افتاده و گمان كرده اند كه آنها نيز ما هستيم. زيرا ۶۶ شانزه ليزه يك مركز تجارى است با ۷ ساختمان ده طبقه و هشت طبقه پاركينگ و دهها مغازه و چندين شركت و كمپانى كه آدرس ۶۶ شانزه ليزه را به شركت هائى كه دفتر ندارند با منشى و خدمات دريافت نامه ها كرايه مى دهند.

اين ترور شخصيتى كه با بدل سازى به انجام مى رسد به مراتب از زدن يك تير و يا چاقو و خنجر به قلب رقيب خطرناكتر و كارسازتر است زيرا همزمان با ضربه زدن در افكار عمومى به فرد مورد نظر ديگران را نيز مرعوب و يا مجذوب و يا مطرود مى كند.
بدين رو با بدل سازى و ترور شخصيت افراد كهنه كار و پر سابقه، كسانى به عنوان مبارز و رهبران انديشه و اپوزيسيون وارد ميدان مى شوند كه هر چند دلسوز وطن و سرنوشت آن هستند اما بسيار ساده و زود گول خور بوده و به راحتى مى توان آنها را در دست گرفته و با يكى دو نفر متملق فعال در كنار آنها كاشتن آنها را سرگرم مبارزه در جهت براندازى كنند.
اين نوع اپوزيسيون ها كه توسط فلان خواننده، فلان ژورناليست، فلان متخصص طبى، يا فنى و.... اداره مى شود فراخوان به تظاهرات مى دهند.

پنج نفر هم جمع نمى شدند و اين مى شود تعداد مخالفان در ميان هزاران هزار ايرانى و حتى تا مقطعى و در شرايطى بخشى از شركت كنندگان در اين تظاهرات متقاضيان پناهندگى سياسى هستند كه در پى عكسى زير پرچمى هستند براى ارائه سند. غافل از اين كه يك مخالف بايد عكس و سند را از هنگامه اى بياورد كه در داخل كشور بوده است و سرگرم مبارزه نه آنگاه كه با پاسپورت رسمى جمهورى اسلامى كشور را ترك كرده است و خلاصه تظاهرات ده نفر جايگزين تظاهرات هزاران نفرى سال هاى گذشته مى شود.
تأمين بودجه انجمن ها و سازمان ها و افرادى كه در خارج از كشور حتى با عنوان اپوزيسيون نظام اسلامى فعال هستند، هرگز از صندوق ها و حساب هاى مستقيم سفارتخانه ها و يا ديگر نمايندگى ها پرداخت نمى شود بلكه هزار و يك سند تجارتى ديگر با نام هاى متفاوت و مختلف وجود دارد كه به بهانه هاى چپ و راست، بودجه هاى اين بخش از تشكيلات جاسوسى و ضدجاسوسى عملى مى شود.

اكثر اين جريانات و افراد مشكوك و خبرچين و يا مورد سوءاستفاده قرار گرفته در گفتار و فحاشى بسيار راديكال بوده و هر لحظه و هنگامى سقوط نظام اسلامى و گدا بودن سيدعلى و كوسه بودن رفسنجانى بر زبان آنهاست زيرا كه اينگونه مخالفت هاى سياسى و ادبى مشكلى براى نظام ندارد بدتر ازاين واژه ها و نقدها در داخل كشور توسط نيروهاى چپ و راست نظام انجام مى شود اما مرز و خط قرمز نظام نقد دين است. به مرز و حدود دين و مقدسات دينى كه قرآن و پيامبر و امامان هستند كسى حتى به عنوان منتقد نمى تواند وارد شود وگرنه هرگونه فحاشى به نظام و هر لحظه خواهان سقوط آن بودن از دستورات سازمان جاسوسى است كه با فتواى شخص آقاى خمينى شرب خمرو همخوابه شدن را نيز جايز دانسته است.

براى درك اين مسئله يك مثال زنده:
چندى پيش شخصيتى كه با ايران رفت و آمد تجارتى بالا دارد و در دفتر من بود و با داد و فرياد از رژيم اسلامى بد مى گفت و آرزوى سقوط آن را داشت و غيره آنگاه كه خداحافظى كرد و از دفتر خارج مى شد مرا با خودش به بيرون كشيد و يواشكى به من گفت مواظب اين طرفى كه تو دفتر شما نشسته بود باشيد!
پرسيد چرا چطور؟ گفت طرف مشكوك است كه براى رژيم كار مى كند (طرف يك هنرمند پر آوازه بود) من بسيار متعجب شده و از او پرسيدم: پس چرا خودت جلو زبانت را نگرفتى؟ و كلى بد گفتى؟ گفت من از اينها ترسى ندارم چون باهشون كارى ندارم!
به او گفتم مگر اصل تجارت شما با جمهورى اسلامى نيست؟ مگر ماهى چند بار تو به ايران سفر نمى كنى و مگرهاى ديگر....
اين يك نمونه از هزاران هزار مواردى است كه طى سى سال گذشته ما قربانى آن بوده ايم كه نيروهاى مختلف امنيتى و جاسوسى جمهورى اسلامى هر يك در يك كادر و تشكيلات ويژه اى فعال هستند و از هر كس به گونه اى بهره مى برند و ازدياد سازمان ها و تشكيلات امنيتى جاسوسى در داخل كه كل آنها براى حفظ كليت نظام اسلامى است موجب مى شود تا براى هر كسى كلاهى به اندازه سرش پيدا كنند. وزارت اطلاعات و امنيت كشور (واواك) سازمان رسمى جاسوسى و ضد جاسوسى، سازمان امنيت بيت رهبرى، سازمان امنيت سپاه، سازمان امنيت وزارت كشور، سازمان امنيت بسيج، سازمان امنيت وزارت خارجه، سازمان امنيت نيروهاى انتظامى، سازمان امنيت شوراى نگهبان، سازمان امنيت مجمع تشخيص مصلحت نظام، سازمان امنيت مجلس خبرگان، كه البته در داخل هر يك از اينها به نام هائى چون حراست، مركز مطالعات، پژوهش ها و.... خوانده مى شوند.

فرشته هاى نگهبان در سازمان جاسوسى الله


در فرهنگ اسلام سنتى همواره از گزيدن ملائك محافظ براى انسان سخن رفته است كه در واژه لاتين و اروپائى نيز از اين فرشته نگهبان با نام «آنژ گاردين» ياد مى شود گفته مى شود كه الله براى هر بنده اى دو ملك و يا دو فرشته نگهبان در كتف راست و چپ او قرار مى دهد كه اين دو كارهاى خوب و بد آدمى را در دفاتر اعمال آنها مى نويسند. يعنى اين دو، جاسوسان الله در درون آدمى هستند كه مواظب كارهاى نيك و بد او مى باشند.

نظام جمهورى اسلامى ايران از هنگامى كه دستى به سر و روى سازمان جاسوسى خود كشيد و آن را بر روى ويرانه هاى ساواك بازسازى كرد اين افسانه اسلام سنتى و فرشته نگهبان را نيز به كار گرفت.

به كارگيرى افراد در سازمان هاى جاسوسى ايدئولوژى دار و عقيده دار كارى آسان و كارى كم هزينه اما پر ارزش مى باشد. زيرا مؤمنين و باورمندان و وفاداران به ايدئولوژى دينى (مثل اسلام سياسى) و يا ايدئولوژى ماركسيستى (كشورهاى كمونيست و سوسياليست جهان) چون براى باور و عقيده خود كار مى كنند، كارهايشان را بسيار جدى و صميمى و از ته دل و تا پايان جان به انجام مى رسانند.

در نظام اسلامى چون حكومت از آن الله است و ولى فقيه بنام او حكومت مى كند پس بر تمامى پيروان و معتقدان الله است تا از رهبرى اطاعت نموده و در هر جايگاهى كه دستور داده شود انجام وظيفه كنند و در شرايط سخت و دشوار مالى نيز زندگى كنند.

لذا فرشته هاى نگهبانى كه براى شخصيت ها و مسئولان ارگان هاى متفاوت و مختلف سياسى، فكرى، نظامى، فرهنگى، ايدئولوژى، حزبى موافق و يا مخالف نظام اسلامى برگزيده مى شوند احياناً در ظاهر در شرايط مالى سخت و دشوارى نيز زندگى مى كنند و نه از ماشين هاى آخرين مدل برخوردار هستند و نه از خانه ها و آپارتمان هاى بسيار شيك. اينها همه براى آن است كه خبرچين ها و فرشته هاى نگهبان پيرامون افراد فعال، مورد توجه قرار نگيرند و همين فقر و تهيدستى آنها بهترين بهانه است كه بسان يك نوكر و يا غلام حلقه بگوش و يا پيشخدمت مطيع ۲۴ ساعته مثل تلويزيون هاى ۲۴ ساعته در خدمت فرد و يا شخصيت مربوطه باشند.
اين شيوه در روزهاى نخست انقلاب تجربه شد و چون از موفقيت چشمگيرى برخوردار شد، اين شيوه جزو اصول اوليه سازمان جاسوسى و ضد جاسوسى الله شد و آن بدينگونه بود كه در تمامى دواير دولتى، كارمندان و كارگران دون پايه را به عنوان مأموران حراست و حفاظت كه همان دفتر جاسوسى و اطلاعات و امنيتى ولى فقيه بود برگزيدند تا مراقب (فرشته نگهبان) كارمندان و آقاى رئيس باشند. اين افراد كه از نگهبان و سرايدار و آبدارچى تا رده هاى ديگر در دواير دولتى بودند، توانستند با گذراندن دوره هاى كوتاه آموزشى در بخش اطلاعات و امنيت و جاسوسى و ضدجاسوسى بسيج، به فرشته هاى نگهبان بسيار ماهرى تبديل شوند. (البته با حفظ احترام به تمامى سرايداران و آبدارچى ها و نگهبان ها و....) و نام دفتر حراست (نگهبانى و مراقبت و كنترل) را به خود اختصاص دادند. دوره هاى كوتاه آموزش جاسوسى و ضدجاسوسى در بسيج كم كم در سپاه و در ديگر كشورهاى كمونيستى جهان چون اتحاد جماهير شوروى سابق، كره شمالى، سوريه، ليبى، كوبا دنبال شد و تيم ها و گروه هاى مختلف امنيتى و فرشته هاى نگهبان در ايران و در سراسر جهان پخش شدند تا مأموريت هاى الله و نماينده او را به عنوان فرشته نگهبان چپ و راست كتف هر كسى دنبال كنند.
شما اگر رئيس يك سازمان سياسى يا انجمن فرهنگى و يا تلويزيون و يا راديو و يا خلاصه تشكيلات و جمعى باشيد كه بيش از يكى دو نفر را پيرامون خود جمع كرده باشد، فرشته نگهبان نيز با شماست تا كارهاى نيك و بد شما را ثبت كند و احياناً در شرايط و موقعيت هاى حساس وارد عمل شده و در تصميم گيرى هاى شما مداخله كند.

براى روشن شدن كامل اين مسئله ذكر يك مثال لازم است زيرا كه همواره هر حرف و سخن و توضيحى با يك مثال بهتر مفهوم مى شود.

يكى از فرشته هاى نگهبان من كه مقيم فرانسه نبود سال ها غلام حلقه به گوش و نوكر خانزادى بود كه تلاش مى كرد خدمات بزرگ و بسيارى براى من انجام بدهد. بگونه اى كه حتى سال ۱۹۹۶ كه جريان رفراندوم ده ماده اى تغيير نظام اسلامى را مطرح كردم توسط پليس كشورى كه در آن مقيم بود مورد بازجوئى و تهديد قرار گرفت كه براى من (يعنى براى سياوش اوستا) كارى نبايد انجام بدهد زيرا كه آنها من را نوعى سلمان رشدى براى رژيم اسلامى معرفى كرده بودند و اظهار داشته بودند كه نمى خواهند با حمايت او از من با جمهورى اسلامى مسئله داشته باشند. هنگامى كه فرشته نگهبان اين مسئله را با فاكس به من خبر داد من مسئله را با رئيس يكى از رسانه هاى معتبر پارسى زبان مطرح كردم و ايشان پس از تحقيق به من خبر داد كه پليس آن كشور ضمن تائيد مسئله اظهار داشته است كه يك اشتباهى بوده است كه ديگر تكرار نخواهد شد اين اشتباه با اعطاى مليت آن كشور به فرد منتفى شد و آن در شرايطى بود كه فرد مذكور به زبان آن كشور سخن نمى گفت.

بدون شك اين مسئله موجب شد تا اعتماد من به اين فرشته نگهبان بيشتر شود اما بعدها متوجه شدم كه همه تلاش كاشتن اين فرد در حصار اروپائى من براى اين بوده است كه ديگر ما نتوانيم در عاشورا و تاسوعا و ماه رمضان هائى كه با جشن هاى ايرانى همزمان مى شود برنامه اى براى شادى و پايكوبى مردم سازمان بدهيم و در يك كلام در اروپا در هنگامه هاى عزاى اسلامى شيعى، جشن ملى ايرانى برگزار نشود و چون اين فرد يكى از وظايفش رتق و فتق امور در رابطه با كرايه سالن و تبليغات بود در چند سال پياپى به ظاهر با ما همراهى مى كرد اما چند روز مانده به جشن ها متوجه مى شديم كه نه سالنى كرايه شده و نه تبليغى انجام شده است و البته در سال هاى اخير جمهورى اسلامى موفق شد تا هدايت برگزارى كنسرت ها را به دست بگيرد تا روزهاى عزا تبديل به جشن نشود. يعنى كارهاى فرشته هاى نگهبان همواره بسان فريدون بوير احمدى و جيحونى و ديگران بردن قاتل به خانه بختيار و دكتر كورش آريامنش و فريدون فرخزاد و كاظم رجوى و نقدى و الهى و برومند و قاسملوها نيست بلكه تلاش در جهت عدم برگزارى يك جشن يا انتشار يك مقاله و يا پخش يك برنامه تلويزيونى و يا راديوئى و يا دشمن تراشى براى ايكس و رساندن فلان خبرى كه در كادر جاسوس و ضد جاسوسى رژيم است و غيره نيز مى تواند از جمله مأموريت هاى اين مليجك ها و فرشته هاى نگهبان باشد.
يكى از اصحاب رسانه ها در آمريكا روزى به من مى گفت كه تاكنون دهها فرشته نگهبان را در كنار خود داشته كه هم آبدارچى او بوده اند و هم برنامه ساز و هم باغبان و هم راننده و كلاً آچار فرانسه و مى گفت پس از مدتى كه از حضور اينها مى گذرد ديگر اخراجشان كار دشوارى است زيرا بدون شك نظام پس از اخراج آن شخص افراد ديگرى را جايگزين آن فرشته نگهبان خواهد كرد اما خطر آنجا است كه اين فرد به رسانه هاى ديگر خواهد رفت و آبرو و حيثيت ما را به بازى خواهد گرفت زيرا كه اين غلام هاى خانزاد احياناً اطلاعات بسيارى از زد و بندها و بده بستان هاى مالى، سياسى و ارتباطى افراد و شخصيت ها دارند كه عمومى شدن آنها حيثيت ها را برباد خواهد داد.

در اين راستا لازم به يادآورى است كه نظام اسلامى براى پيشبرد اهدافش جدا از صرف ميليون ها دلار در ماه از موادمخدر و انواع مختلف آن نيز در جهت كارآئى بهتر فرشته هاى نگهبانش بهره مى برد.

آنگاه که ما از شراب هفت هزار ساله ایران میگوئیم تلويزيون جهانى يورو نيوز:
از خرماى ايران با هفت هزار سال تاريخ تبلیغ میکند


تقريباً از پايان جنگ ايران و عراق، جمهورى اسلامى تلاش بسيار گسترده اى در سطح جهان در جهت لابى سازى هائى به نفع خودش را آغاز كرد.

با تجربه درخشانى كه از همكارى هاى امنيتى و اقتصادى و تسليحاتى با افراد و شخصيت ها و كشورهائى در سراسر جهان داشت، موفق شد تا اين لابى سازى امنيتى و سياسى و تبليغاتى را در اندازه و جايگاهى بلند و بالا پايه گذارى كند به گونه اى كه در اين راستا هيچ مرز و حدود دينى، ايدئولوژى و سياسى و غيره را رعايت نكرد. دستور اين بود كه از هر كس، گروه، سازمان كشور و تشكيلاتى كه بتوان اندك بهره اى برد مى بايست استفاده كرد. لذا حتى ارگان هائى كه در ظاهر و حتى در عمل دشمن جمهورى اسلامى بودند در برابر تطميع ها و تهديدها در خدمت نظام قرار گرفتند.
يكى از بزرگترين كانال هاى مهم اين لابى سازى جريان ايران گيت بود و مجموعه سازمان ها و افرادى كه از شرق تا غرب جهان با افكار و ايدئولوژى هاى متفاوت و متضاد، ايران را در جنگ عراق يارى رسانده بودند.

سپاه پاسداران كه نقش اساسى را در جنگ ايفا مى كرد در بازسازى سازمان امنيت و به ويژه لابى سازى جهانى تا به امروز نقش بسيار مهمى داشته است چنانچه در ميان تمامى كشورهاى رسمى جهان متداول است كه سازمان هاى مختلف اطلاعاتى و امنيتى كشورهاى جهان با هم در تماس بوده و تنگاتنگ با هم همكارى مى كنند، اين همكارى ميان ايران و تمامى كشورهاى جهان متداول است به ويژه پس از ورود آمريكا به افغانستان و عراق كه جمهورى اسلامى همكارى و همراهى جدى اما پنهانى با اين عمليات داشت تلاش ها و راهيابى ها و همكارى هاى اطلاعاتى نيز فشرده شد.
به گونه اى كه هر چند برخى از كشورها خواهان حمله به ايران بودند اما آمريكا بارها و بارها از اين كار جلوگيرى كرده و حتى سازمان سيا رسماً اعلاميه اى در دفاع عدم استفاده تسليحاتى از اتم توسط جمهورى اسلامى منتشر كرد.
اكثر رهبران امنيتى اسرائيل كتابى را با مجموعه اى از مقالات منتشر خواهند كرد كه در آن دقيقاً به اين مسئله اشاره مى شود كه عليرغم شعارها و فريادهاى ضد ايرانى آمريكا، اما اين كشور همواره از طرح ها و پيشنهادات اسرائيل براى حمله به جمهورى اسلامى جلوگيرى كرده است و يك راه بى راهه باز شده را دنبال كرده است.
سال ها پيش كه شيخ على تهرانى مايل بود از عراق به آمريكا برود و از من خواسته بود تا اين مسئله را دنبال كنم مقامات امنيتى آمريكا رسماً به من گفتند كه ما اصلاً مايل نيستيم تا داماد رهبر جمهورى اسلامى را به عنوان پناهنده سياسى در آمريكا بپذيريم، زيرا روابط مان بهم خواهد كرد و همو تأكيد كرد كه ما به هاشمى رفسنجانى (رئيس جمهور وقت) پيشنهاد كرديم تا برايش محافظ بگذاريم تا مورد سوءقصد قرار نگيرد.

سخنان اين سال هاى اخير مقامات امنيتى و سياسى انگليس و آمريكا چون روبرت بائر در رابطه با حمايت و ابرقدرت بودن ايران و پخش پيام كريسمس احمدى نژاد پس از ملكه انگليس از كانال چهارم انگلستان و سفر پرنس چارلز در بحبوحه درگيرى هاى انتخاباتى مجلس به ايران و دهها نشانه ديگر، بيانگر قدرت بالاى لابى سازى هاى استعمارى جهانى با جمهورى اسلامى ايران است.

يك سياست مكار و فريبكارانه اى كه در راستاى اين لابى سازى جهانى از صدر انقلاب اسلامى آغاز شد، شعار ضد ايران دادن و در پنهان حمايت از آن كردن در ديپلماسى جهانى بوده و هست.

آنگاه كه بنى صدر رئيس جمهور شد و رجائى نخست وزير او بود، رئيس جمهور آمريكا از رئيس جمهور ايران بنى صدر حمايت كرده و رجائى را تحقير كرد. اين مسئله به طور گسترده اى در ايران منعكس و موجب شد تا رجائى يك معلم گمنام مدرسه علوى تبديل به يك قهرمان ملى بشود، لذا از همان هنگام سرويس هاى امنيتى آمريكا به رهبران سياسى دستور دادند تا در رسانه ها و در برابر افكار جهانى با جمهورى اسلامى و رهبرانش برخورد خشن و تندى داشته باشد. اما در عمل و در پنهان از آنها حمايت كنند.
و آنها بدينسان عمل كردند و نتيجه اين كه امروز شاهد پيشرفت اسلام سياسى به رهبرى جمهورى اسلامى در اكثر كشورهاى مسلمان جهان هستيم كه اين مسئله دقيقاً در راستاى طرح كمربند سبز انگليس و آمريكا مى باشد. نفوذ ايران در شمال آفريقا، افغانستان، عراق، سوريه، لبنان حتى مالزى و آمريكاى جنوبى و نيز حمايت از قدرت گيرى احزاب اسلامى در كشورهائى چون تركيه و پاكستان و.... به گونه اى كه مثلاً امروزه در سطح ديپلماسى جهانى نقش سفير جمهورى اسلامى ايران را در مراودات و مذاكرات خود با اسرائيل، اروپا و آمريكا بازى مى كند. يعنى اگر مثلاً ايران رسماً با اسرائيل رابطه اى ندارد اما از كانال تركيه اهداف خود را دنبال مى كند.

اين نوع برخورد رياكارانه فحش و ناسزا به جمهورى اسلامى دادن در جهت پيشبرد اهداف داخلى و خارجى ملاها در ميان ايرانيان تبعيدى نيز به طور گسترده و فعال دنبال و به طور غيرقابل تصورى كارساز شده است تا هم مردم سرگرم شوند و هم سر نخ ها به دست خودشان باشد و هم مردم به فكر تشكيلات و سازمان دهى منسجم نيفتند.

*شوراى انقلاب و پس از آن شوراى امنيت ملى جمهورى اسلامى در پى پيشنهادات سازمان ها و ارگان هاى مختلف امنيتى كشور مسئله اى را تصويب و دنبال كرده است.
جلوگيرى از نقد، حمله و تضعيف ايدئولوژى سياسى اسلام و تشويق مخالفين و اپوزيسيون به برخورد راديكال و تند و ناسزاگويانه به دولت جمهورى اسلامى تا ميليون ها انسان مخالف اين نظام با توجه كردن به پرخاشگران عقده ها و كينه هاى روزمره خود را خالى كرده و شب ها آرام خوابيده و به فكر تحول و انقلابى نيفتند.

*در مرحله نخست حمله و ناسزا و نقد به رهبرى در خط قرمز قرار گرفته بود اما از فرداى جنبش دانشجوئى ۱۸ تيرماه در جهت بقاى جمهورى اسلامى در ايران و توسعه اسلام سياسى در سطح جهان نقد رهبرى نيز از نظر سياسى به طور ضمنى از كادر خط قرمز خارج شد اما خط قرمز كلى خود اسلام و نقد و تضعيف اسلام و ايدئولوژى اسلامى و پيامبر اسلام و ائمه باقى ماند. به طورى كه خود جمهورى اسلامى توسط لابى هاى رنگارنگ خود به ويژه از آمريكا رسانه هاى فحاش و ناسزاگوى سياسى تكنفره را براى رهائى ايران تقويت مى كند اما زبان دكتر كوروش آريامنش، فولادوندها را قطع نموده و فريادهاى ديگر پيام آوران خرد را چون دكتر روشنگرها را در رسانه ها سانسور مى كند.

بدين رو براى امنيت ملى جمهورى اسلامى برخورد خشن لفظى و تند عليه منافع سياسى جمهورى اسلامى نه تنها رخصت يافته كه توسط تلاش ها و كمك هاى پيدا و پنهان خود نظام تقويت مى شود اما نقد اسلام چون جمهورى اسلامى را خلع سلاح ايدئولوژيكى مى كند نه تنها ممنوع كه سركوب هم مى شود.
زيرا به بركت نام اسلام و اسلامى بودن نظام است كه ميليون ها نفر در داخل و خارج كشور بنام بسيجى و سپاه و حزب اللهى تا پاى جان از آنها حمايت مى كنند و اگر اين مسئله و پايه و ركن اساسى اسلام خدشه دار شود جريان اسلام سياسى و قدرت گيرى آن در جهان نيز بسان برف آب مى شود.
در غير اين صورت شما در نظر بگيرد هر چه ما در اروپا و آمريكا عليه جمهورى اسلامى فرياد بزنيم و يكى را گدا و ديگرى را شامپانزه بناميم به يك درصد اعتراضات دانشجويان داخل كشور نخواهيم رسيد كه تصاوير احمدى نژاد را در جلو خودش آتش مى زنند و لاريجانى را در برابر خودش تحقير مى كنند و كل نظام اسلامى را با سرانش زير سئوال مى برند.
بارى اگر در مراحلى از تهيدستان به عنوان فرشته هاى نگهبان انسان هاى فعال بهره مى برند، در اين فاز ديگر جلوگيرى از نقد اسلام و تشويق ناسزاگوئى سياسى به نظام، از ثروتمندان و متمولانى بهره مى برند كه در صادرات و واردات توليدات داخلى و خارجى فعال هستند، به گونه اى كه بخشى از تكس تجارتى خود را به ايكس و ايگرك و فلان و فلانى مى دهند تا خط امنيتى جمهورى اسلامى در خارج به خوبى دنبال شود و كمتر اثر و آثارى از پرداخت هزينه ها توسط ارگان هاى رسمى نظام به چشم بخورد.
لذا مثلاً اگر فلان تشكيلات لابى سازى در شرق و غرب جهان تعدادى غير ايرانى را دور خود جمع كرده و نشريه اى به زبان غير پارسى منتشر مى كند و به هر نويسنده بين ۵ تا ۵۰ هزار دلار دستمزد براى هر مقاله مى دهد، خود مسئول آن سازمان و انجمن و تشكيلات چون كارمند امنيتى نظام است شايد همان حقوق چند هزار دلارى را بگيرد و بس.

در كادر لابى سازى هاى جهانى ملاها پشتيبانى مالى و تبليغاتى از مهره هاى فعال نيز پنهان و نامرئى توسط افراد با رنگ هاى مختلف سياسى دنبال مى شود كه كمتر كسى متوجه رنگ ريش و تسبيح و نماز و يقه باز و بى كراوات جمهورى اسلامى مى شود و در همين راستا اكثر وزراى خارجه و غيره جهان در استخدام اين لابى ها درمى آيند.

*پس از موفقيت چشمگير انديشمندان روشنگر ايرانى كه مردم را به پيشينه پر افتخار خود متوجه ساخته اند طرح نوين امنيتى جمهورى اسلامى از چهار سال پيش سوار اين موج شده است و آن ساختن نيروها و تشكيلاتى در جهت تبليغ و پذيرائى نو اوستائى ها و نو زرتشتى ها است. لذا طرح ساختن سازمان ها و انجمن هاى رسمى در خارج از كشور تا بتوانند در اسرع وقت افراد را شناسائى كنند مدتى است كه فعال شده اينها با كپى كردن حرف ها و پيام ها و سخنان ۳۰ سال گذشته ما در صدد هستند تا نيروهاى آزاد شده را جذب خود نموده و مى دانند كه با به دست گرفتن رهبرى اين افراد خطر جدى سياسى ايدئولوژيكى آنها در آينده در نطفه خنثى و خفه خواهد شد.

اين روزها يك آگهى در كانال جهانى خبر اروپا با بودجه جمهورى اسلامى پخش مى شود در تبليغ خرماى ايران كه گوينده مى گويد خرماى ايران با هفت هزار سال پيشينه تاريخى! -به جاى آنچه ما گفتيم كه شراب ايران ۷۰۰۰ سال سابقه تاريخى دارد. آرى بدينسان در محافل ما تبليغ مى كنند كه رهبرى و رهبر داشتن ديكتاتورى و توتاليتريسم بوده و براى سلامتى جامعه بدوزيان آور است اما خود آنها با ميلياردها دلار بودجه و امكانات جهانى به طور منظم و دقيق و حساب شده بر آن هستند تا حتى رهبرى انديشه ها و پژوهش ها و كاوش هاى ما را نيز از ما بدزدند.

 برگرفته از کتاب سازمان جاسوسی الله نوشته سیاوش اوستا



0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Abonnement Publier les commentaires [Atom]

<< Accueil